Как да поръчам, доставка и връщане

Как да поръчам

Платформата „ДарПазар“ е място, където различни социални предприятия предлагат своите продукти и услуги с кауза. За да направите поръчка не е необходимо да се регистрирате в платформата. Всеки продукт или услуга се поръчва отделно чрез формата за заявка по следния начин:

 

  1. Използвайте бутона „Поръчай“ под снимката на избрания от Вас продукт/услуга с кауза.
  2. Въведе необходимите данни – количество от продукт или време за предоставяне на услугата, Вашите имена и данни за контакт, избрани начин на плащане и доставка, желаете ли фактура.
  3. Натиснете бутона „Направи заявка“ – Вашата заявка ще бъде директно изпратена до социалното предприятие, чийто продукт/услуга искате да поръчате. Автоматично на посочения от Вас имейл ще получите и потвърждение за направената заявка.
  4. След приключване на заявката на конкретен продукт/услуга, можете да заявите друг продукт/услуга по същия начин. Веднъж въведени, данните Ви за контакт ще се отразяват автоматично при следваща заявка за поръчка на продукт/услуга, в случай че не сте напускали платформата.
  5. В рамките на следващия работен ден (считан от деня, в който сте изпратили съответната заявка за поръчка) очаквайте потвърждение от социалното предприятие по имейл или телефон. При това потвърждение можете да уточните детайли по начина и сумата на доставка, детайли за самия продукт или особености при предоставяне на услугата.
  6. В рамките на 3 работни дни от получаване на потвърждението на поръчката или в друг изрично уговорен между вас и социалното предприятие срок ще получите продукта/услугата. 

При въпроси или уточнения, свързани с направена от Вас заявка за продукт/услуга, може да се свързвате директно със социалното предприятие – използвайте контактите на предприятието, които са изписани в края на страницата на всеки продукт/услуга.
 

Доставка

Начина за доставка на продукт/услуга може да бъде избран в процеса на поръчката. Вариантите за доставка са:

  1. Доставка на адрес: избира се в процеса на поръчка след попълване на точен адрес, имена и допълнителни инструкции. Доставката е за сметка на купувача, като стойността се определя според населеното място и тарифите на съответната куриерска фирма.
  2. Доставка до офис на куриер: можете да изберете офис на куриерската фирма, в който искате да получите своята пратка.
  3. Получаване на място в организацията/социалното предприятие, чиито продукти/услуги сте заявили: имате възможност да получите поръчаните продукти, като посетите организацията/социалното предприятие на посочените от нея/него адрес и при предварително уточняване на времето за това с организацията/социалното предприятие.

 

Срокове за доставка

Пратките се изпращат в рамките на три работни дни от  потвърждаване на поръчката от страна на организацията/социалното предприятие, чийто продукт/услуга е заявен за покупка, или от получаване на плащането в случай на избран метод за плащане „Банков превод“. В изключителни случаи, могат да бъдат уговорени различни срокове за доставка, за които страните клиент и организация/социално предприятие изрично се съгласяват.

 

Отказ от поръчка и връщане

Можете да върнете закупените от продукти без причина за връщане в рамките на 14 дни от датата на получаването им при следните условия:

  • Продуктите да са в оригиналната си опаковка
  • Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване
  • Да включите оригиналната фактура и/или бележка, с която сте получили продуктите (с Вашата поръчка ще получите придружаващ документ – фискален бон при плащане при доставка или фактура по Ваше желание)
  • Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка

Можете да замените продуктите с други или да Ви бъде възстановена стойността им, ако не желаете замяна. Стойността на продуктите се възстановява без стойността на доставката по начин, уговорен между Вас и организация/социално предприятие, чиито продукти/услуги сте заявили.

Всички суми, платени по банков път, се възстановяват на същата сметка, от която е извършено плащането.

Услуги могат да бъдат отказвани или пренасрочвани само при изрично съгласие и допълнителна договорка със съответното социално предприятие/организация.

 

Адрес за връщане на продукти:

За адрес за връщане на продуктите се счита адреса на организацията/социалното предприятие, посочени на платформата.